Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Cecilia - 19 februari 2011 10:18

Vi fick besök i natt. Inte av någon trevlig granne eller halvfull polare. Nej,kräksjukan kom och hälsade på hos Vincent.

Stackaren fick upp allt han hade på 5 minuter. Efter det har det varit lugnt... peppar,peppar

 


I morse när jag var på övervåningen med twinsen så hörde jag glas gå sönder där nere..... mycket och tungt glas, Jonathan skriker, Mattias ropar så där skakigt på rösten efter mamma,-det är massa blod,han blöder mamma!!

Jag ser framför mig hur han har sprungit och fått hela armarna uppskurna i glasdörren till vardagsrummet.

Stoppar ner twinsen i spjälsängarna och går ner för att inspektera...

Glas överallt, bloddroppar... skönt att det inte var pölar man möttes av.


Kollar upp Jonathans skador, inte så farligt som det såg ut. Några småsår på fingrarna och ett hyggligt skärsår i tumvecket, annars oskadd.

Det hade kunnat gå mycket värre!!

Nu blir det nog att ta bort andra rutan också och sätta i plastfönster.  


Vincent verkar hyfsat pigg nu... hoppas det var något han hade ätit. Min syster ska ju komma i dag ju.

Typ man planerar något 2 gånger om året och då kommer kräksjukan och förstör.

Jag hatar honom!!! Vill aldrig någonsinn se honom igen! I detta hus är han en objuden gäst.

Nu ska jag dricka mer kaffe och tvätta nattens missöden..


Ha det bra alla  KRAM

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards