Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Cecilia - 24 februari 2011 11:00

På denna förbannade magsjuka!! Nu har den gått ett varv runt då även jag blev liggande hela dagen i går.

I dag har de som blev sjuka först börjat om...

Oliver skulle ha kommit till mig i går egentligen och stannat tills på söndag eftersom han har sportlov, i stället får vi ställa in hela helgen. SKIT!! Typiskt att bli sjuk när han ska hit. Nu dröjer det ju 2 veckor till innan jag får träffa honom   

Saknar honom såååå mycket  


Henric var smart.Han smet hemifrån innan vi blev sjuka och tänker inte komma hem förräns vi är friska.

Det måste ju finnas något sätt att få stopp på det, tips mottages gärna!! Handsprit och klorin har användts flitigt liksom tvättmaskinen och 65 graders programmet på diskmaskinen. Nappar och nappflaskor är kokade... vad göra mer??


Kallt  ute är det också,alldeles FÖR kallt! I natt har det varit -22 grader.Det är omänskligt. Undrar om magsjukebacillerna dör om man buntar ihop barnen och sätter ut dom på altanen?  

(För alla er som inte förstår skämt så vill jag påpeka att jag skojade)


Nu blir det mer tvättande!!

Ha det bra alla  KRAM

Presentation

Körkort

Fråga mig

12 besvarade frågor

Shopping

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Resor & Hotell

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Telefoni & Bredband

Kategorier

Bank & Försäkring

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tv & Musik

Skriv gärna en rad här

Räknare


Ovido - Quiz & Flashcards